Vzpon na Skuto v zimskih razmerah

Tekom tedna smo že razmišljali, kaj bo prinesel vikend, in glede na vremenske razmere, ki so kazale na slabšo nedeljo, smo se odločili za sobotni vzpon na Skuto. Prejšnji dan se dogovorimo, da se povzpnemo do Okrešlja in tam v koči tudi prespimo, kar nam prihrani nekaj hoje od Doma planincev pa do Okrešlja naslednji dan.

Budnica ob 04:00, zajtrk, kava in priprava stvari ter ob 05:05 štart od koče. Malo pred vstopom v Turski žleb se opremimo z zimsko opremo. Lepo napredujemo, glede na to, da prvi utiramo pot v sneg in malo pred sedmo uro smo na vrhu žleba. Nadaljujemo v smeri Skute. Preden zagrizemo v strmino Skute še pogledamo pot, ki nas čaka, in se malo okrepčamo. Do grebena so dobre razmere, nadaljujemo okoli skale čez napihan sneg, kjer je bilo potrebne nekaj previdnosti. Napredujemo z lepim tempom, a vseeno smo previdni na izpostavljenih mestih. V najtežjem delu si pomagamo s skalami in prečimo krajšo prečko. Sledi še nekaj deset metrov in ura je 8:35, ko smo na vrhu! Čestitamo si in si privoščimo zaslužen sendvič ter čaj. Sledi še spust po isti poti, kjer smo prišli. Le ta je zahteval malo več previdnosti in zbranosti zaradi vetra. Po spustu s Skute sledi še pot do Turskega žleba in spust po njem. Razmere so bile že slabše zaradi odjuge, na derezah so se že delale »cokle«. Ko prispemo do koče, si posušimo oblačila, nekaj pojemo, spakiramo stvari in odidemo v dolino na skutine štruklje. Skratka, odlično preživeta sobota v dobri družbi 😊.

Šli smo: Monika Špital, Nik Martinšek, Miha Polh in Tilen Legnar.