Korošica, Vežca, smer SZ raz

Štirka je lahko ugoden uvod v sezono, za nekatere konkreten.

Znan dostop iz Podvežaka mimo koče na Korošici, naprej po dolini Petkovih njiv do razgleda na Vežico. Od tod je smer v celoti vidna.

Spodaj začetek smeri jasno določa velik podmol – votlina. Prvi raztežaj je možno začeti malo desno iz melišča. Vendar ga večina zaobide pod votlino, do naslednjega sidrišča. Tam se najdeta dva klina. Od tod navzgor v smer, kmalu nad manjšo trikotno ploščo sledi detajl z možnostjo A0. Vendar sva ga prosto preplezala v tem primeru zahtevnost V+. Ker smer velja za klasično naprej vijuga po prehodih III s skoki IV. Zgornji del opredeljuje 20 m kamina, ki ga plezamo oporovno. Tu so na voljo stari klini, kakor po celotni smeri, tudi za sidrišča. Sledil je še izstop po levi na vrh grebena.

Pri napovedi vremena visoka oblačnost in možnost popoldanskega dežja je bila višina smeri 200 m optimalna, saj je pri zvijanju vrvi bližajoča fronta že začela rositi. Sestop je po grebenu proti Vršičem, nad njihovim robom in spust pred Lučkim dedcem proti koči na Korošici… in rosilo je vse do avtomobila na Podvežaku.

Severozahodni raz IV+ (V+, A0) 220m
Plezala: Jernej Radoja, Matej Blagus (zapis)